Bizler, ne yazık ki yolunu kaybetmiş bir canlı türüyüz. Durup dinlersek, doğal olan her şeyin, her bir çiçeğin veya ağacın ve her bir hayvanın bize vereceği önemli bir ders olduğunu görebiliriz.
Ego kendisini sahip olmakla özdeşleştirir, ama sahip olmaktan duyduğu tatmin hissi oldukça sığ ve kısa ömürlüdür. Onun içinin derinliklerinde bir tatminsizlik, eksiklik ve "yeterli olmama" duygusu yuva yapmıştır. "Henüz yeterli şeye sahip değilim," diyen egonun asıl söylemek istediği şey, "Henüz ben yeterli değilim" dir.