Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekâlâ ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o? Atma be Adaşım, kaç tane kalbin var senin! Hem biliyor musun, bu aptalca bir laftır. Kalbin olduğu yerde duruyor ve sen onu filana veya falana veriyorsun...
Çizimlerini çok sevdiğim bir kitap oldu. Hikayesi tatlıydı ve biraz absürtlüğüyle güzeldi. Yazardan okuduğum ilk kitaptı, diğerlerini de okumayı düşünüyorum.