Nur

Nur
@aenrr
Ankarayla bozuşuruz.
Bazen bişey olur iyi mi kötü mü olduğunu anlayamazsın.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
09.49 14.04.2022
Unutmamam gereken şeyler var.
Kırılmadık bir şey kalmadı. Her şey herkes paramparça.
Artık her şeyden çok yabancıyım, her şey daha çok yabancı. Yaptığım hataların telafisi yok. Girdiğim sokakların çıkışı yok. Her deneyimimde daha ağır gelecek biliyorum. Hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını da. Korkuyordum ve başıma geldi, şimdi yaptıklarımın cefasını çekmekten başka çarem yok. Kendimle bile ilk kez yüzyüze gelmişti sayende. Sahi ben ne zaman böyle oldum? Ne zamandan beri bu kadar kendim oldum? Ya da bunlardan hangisi benim? İnsanlara gösterdiğim kişiyle sana gösterdiğim aynı kişi mi? Artık umursadığım o kadar az şey var ki... Ama keşke hiç tanımasaydım seni. Yine hayatıma devam ederdim dümdüz. Belki bu kadar güzel hisler yaşayıp bu kadar mutlu olmazdım ama; en azından şuanki kadar üzülmez ve kaybedecek bişeyim de olmazdı. Tabi her ne olursa olsun sonuçta seni tanıdım ve hata yapan benim. Bu yüzden özür dilerim ve seni hayatımın sonuna kadar seveceğime söz veriyorum. Ne kadar büyürsem büyüyeyim, ne kadar kötüleşirsem kötüleşeyim senin adını duyar duymaz pamuk gibi olacağım. Seni hep herkesten çok seveceğim. Söz veriyorum seni hiç silmeyeceğim, ne yaparsan yap hep benimle kal, "bugünden önceki her gün için" teşekkür ederim iyi ki varsın :)