Nur

Nur
@aenrr
Ankarayla bozuşuruz.
Sesin bende bir yabancı gibi şaşarım... 🎶
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gök masmaviydi bu sabah, güzel şeyler düşünelim diye.. Cahit Sıtkı Tarancı
Ben aşka inanmıyorum. Sevmek var, sevilmek var. Ama sevmenin de ötesi varmış. Adını bilmediğim ama aşk diye adlandırılcak kadar basit olmayan bi'şey.
Şarkı sözü
Burası soğuk
Bundan iki yıl önce her şey çok güzeldi. Mutluydum. Ama ne kadar eksik olduğumu göremeden mutluymuşum. Sen yoktun hayatımda o zamanlar, günler güneşin doğup batmasından ibaretti. Hedeflerime odaklanırken duygusal düşünmezdim. Sonra sen geldin. Hayatım altüst oldu. Darmadağın, karmakarışık... Gülüşünden o kadar etkili güneşler doğuyordu ki ben günlerimi senin tebessümüne bağladım. Gözlerin o kadar güzel bakıyordu ve düşüncelerin o kadar güzeldi ki... Dinlediğim her şarkı seni anlatıyor ve izlediğim her filmde seni görüyorum. Çok acı çünkü aklıma geldiğinde hep üşümeye başlıyorum , gittiğim her yerde gözlerim ilk seni arıyor. Tüm korkularımı unuttum ve hiç tutunamasam da senden kopmayı en büyük korkum bildim. Senden sonra yaşayamayacağım bu dünyada bensiz yaşamana ağladım. Karşına çıkmaktan korktuğum için ayak izlerine bastım her sabah. Şimdi sen bana başkalarını anlatıyorken ben seni, sen mutlu olasın diye bırakmaya çalışıyorum. Sana sonsuza kadar tutunmak için bir dost olmaya çalışıyorum. Ama seni seviyorum. Ve senin mutlu günlerinde, kötü günlerinde yanında olmak istiyorum. Sanırım başardım ve sanırım sonsuza kadar arkadaşım olabilirsin.
Sayfa 17
İyi misin? Bu sorudan sonra, düşünüldüğümü anladıktan sonra kötü olmama imkan yok.