Kitap kesinlikle abartılmayı hak eden bir kitap . Genelde kişisel gelişim kitaplarını pek okuyamazdım. Ama bu kitap sayesinde okumaya devam edeceğim. Ayrıca kitap sadece kişisel gelişim tarzında değil felsefi tarzda da bir kitap. Yazar kitapta hem kendi iç dünyamızı hem de evren de olan olayları sorgulayan bir kitap .
Herkesin okumasını tavsiye ederim .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaba ilk başladığımda bir olay çevresinde geliştiğini düşünmüştüm ama öyle değildi. Kitapta birden fazla hikaye vardı . Hepsi öğretici nitelikte idi.
Kitapta anlatılan hikayeler içinde birden fazla kopukluklar vardı.