Gardımı indiriyorum
Yaaa ben sana ne dedim üzgün baktığın fotoğraf atma demedim mi :(
Böyle yapınca bütün isteklerini yapasım geliyor kıyamıyorum diye yaptın dimi çakal :)
O kalan isteklerini de yapayım diye yaptın :)
Bak ben senin için o kadar bakım yaptırıyorum sen benim için bir sosyal medya paylaşımlarına mı dikkat edemiyorsun mesajı vermişsin.
Üzülüyorsun dimi senin dediklerini yapmadığımda :) Şimdi anladın mı benim neler hissettiğimi?
Benim dediğim olur erkekliğin sarsılıyor dimi :)
Tamam, anladım sen de artık kesin barışmak istiyorsun. Ama ilk engeli o attı o kaldırsın gururun tutuyor. O zaman şöyle yapalım mı? Eğer müziği çıkartmakta zorlanıyorum diyorsan ben bekleyemiyorum Aycan diyorsan;
İletişim kurmak isteğin geldiği zaman, kendini hazır hissettiğinde,
Bana şu üç işaretten birini bırak. Ben de sana söz veriyorum engelini kaldıracağım. Şu andan itibaren de tamam hiçbir paylaşım yapmayacağım. Çünkü ne yapacağımı şaşırdım. Demek ki cidden rahatsız oluyorsun. Hiç anlayamasam da nedenini. Ve inat huyun yüzünden o şarkıyı çıkarsan da atmayacaksın. Okuduğum kitapları ekleyeceğim sadece. Onların da siyasi olmasına bi zahmet bi şey deme. Gizliye alsam bu sefer ona da işkilleniyorsun. Sadece bu gece Efe'ye son mektup yazacağım. Bu kadarcık olsun. Yüz yüze gelince konuşuruz. Bu sosyal medya meselesini. İnat seni ya :)
🧭 Ya müziği bırak. Ve sonunda ekrana gülümse.
🧭 Ya akşam sefası çiçeği bitkisi önünde poz ver ve arkaya müzik koy.
🧭 Ya da günbatımında poz ver ve arkaya müzik koy.
Bunlardan birini yap. Saat 03.00'da açacağım.
O güne kadar tek bir paylaşım yapmam. (Allah korusun ülkemizde acil bir afet ohal vs. olmadıkça)
Tamam mı deli kurdum oldu mu mutlu musun şimdi 🙃