Ellerim yokluğunda bilmezdi titremeyi
Ne ben sende yanardım, ne sen bende üşürdün.
Her mısranın altını çizerek okuduğum, her mısranın beni uzaklara daldırdığı, bazı mısraların beni ağlattığı çok güzel bir kitap.
Bu kitap bana çok şey kattı...Kitabı elime aldığımda bitirirken ağlayacağım aklımın ucundan geçmemişti. Ben de derinlerde bir yere dokundu. Umarım sizlere de iyi şeyler katar.
İvan İlyiç'in ÖlümüLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202261,2bin okunma
Bir gün içinde okuyup bitirdiğim bir kitaptı. Kitabı okurken o kadar etkilendim ki herkese tavsiye ederim. Sırpların boşnaklara yaptığı bu katliamı, insanlık dışı şeyleri okuduğumda gözyaşlarımı tutamadım. Kadınların yaşadıkları , buna rağmen güçlü kalmaya çalışmaları çok güzeldi. Kitap bittiğinde gözlerim şişmişti ağlamaktan. Bu katliamın bu denli kötü olduğunu bilmiyordum. Bu kitap bana çok şey kattı. İyiki de okumuşum dediğim kitaplardan. Bu kitabı mideniz bulanmayacaksa okuyun, okutturun. Çünkü bu katliamı herkesin bilmesi gerekiyor...