Buse

Buse
@afroditinyarasi
"gülümse tozu gitsin yalnızlığımızın"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kaldı bu silinmez yaşamak suçu üzerimde
Öncelikle, kendin olmak büyük bir sorumluluk ister. Başka biri olmak ya da hiç kimse olmamak çok daha kolaydır.
Sayfa 337·Kitabı okudu
Edebiyat
Aşk diyorsunuz, limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!
Sayfa 35·Kitabı okudu
Şiir
Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım Tanrı’nın eliydi, Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan, Çok şey görmüşüm gibi, Ve çok şey geçmiş gibi başımdan Ah dedim sonra, Ah !
Sayfa 32·Kitabı okudu
Şiir