“İman ettik” demek kolaydır; zor olan, o imanın yükünü sabırla taşımaktır.
İnsan bazen kaybettikleriyle, bazen sustuklarıyla, bazen de yalnız kaldığında verdiği mücadeleyle imtihan edilir.
Belki de hayatın en ağır sınavı; kırılmadan devam edebilmek ve yine de kalbi güzel tutabilmektir.
Kur’an-ı Kerim 2. ayet, insana sadece inanmanın değil; inancın gereğini yaşamanın da bir sınav olduğunu hatırlatıyor.