Ahmet Gelmez

İçimden çok şey geçiyor. Bu uygulamayı ilk yüklediğim zamanlarda tüm saf temiz kalpli insanların burda olduğunu düşünüyordum ne yazık ki yanılmışım. İnsan denen şey nedir insanlıktan nasibini almayan birer yaratıklardan ibaret. Dün kelebek olsaydınız ne düşünürdünüz diye bir paylaşım yapmıştım ben keşke kelebek olsaydım da insanlar yerine ben utanmasaydım. İğreniyorum erkeklerden neden diye soracak olursanız değişikler belki bazıları öyledir belki eğitimsizliktendir ama cidden iğreniyorum artık. Her kız her kadın illa ki böyle bir durumla karşılaşmıştır. Ve kızların egolu olduğunu söylüyorlar sizce egolu olmakta haksız mıyız üsluba bakar mısınız? Bu taciz değil de nedir? Bugün bir kez daha anladım dünyanın sonu hiç iyi değil bu tarz insanlar her zaman olmaya da devam edecek o yüzden siliyorum burayı da. Pis zihniyete bulaşmış insanlar keşke yok olsa keşke hiç olmasalar. Allah belanızı versin. Ve ayrıca yorumlarda yok dm kutunu kapat yok şöyle yap diyen insanlar mağdura öneri verdiğinizin farkında mısınız? Siz suçluyu eleştirmek yerine beni eleştirme gayretinde bulunuyorsunuz. Zihniyetlerimiz bir değil tabi ama lütfen biraz düşünce. Mesaj konusu hakkında şöyle bir yorum yapmak istiyorum 2 hafta önce dm kutusunu kapatmaya çalıştım lakin mesaj gelmeye devam etti çoğu kişinin mesajına bakmadan arşive alıyorum bu kişi ısrarla mesaj atınca arşivden otamatikmen çıktı. Ve o mesajı görünce direk zaten engelledim maalesef engelledikten sonra 'ister misin' mesajı düştü. Böyle bir durumda benden beklentiniz neydi dm kapatmak mi dmı kapatmam bunların önüne geçecek mı çok yazık bu zihniyete bu tavıra.
Alıntı
Ahmet Gelmez isimli okura yanıt verildi
Ahmet Gelmez
Haklısınız, sistemde açıklar var ama yine de susmak çözüm değil. Ne kadar çok kişi şikayet ederse o kadar fazla ses çıkar, değişim de ancak böyle olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimden çok şey geçiyor. Bu uygulamayı ilk yüklediğim zamanlarda tüm saf temiz kalpli insanların burda olduğunu düşünüyordum ne yazık ki yanılmışım. İnsan denen şey nedir insanlıktan nasibini almayan birer yaratıklardan ibaret. Dün kelebek olsaydınız ne düşünürdünüz diye bir paylaşım yapmıştım ben keşke kelebek olsaydım da insanlar yerine ben utanmasaydım. İğreniyorum erkeklerden neden diye soracak olursanız değişikler belki bazıları öyledir belki eğitimsizliktendir ama cidden iğreniyorum artık. Her kız her kadın illa ki böyle bir durumla karşılaşmıştır. Ve kızların egolu olduğunu söylüyorlar sizce egolu olmakta haksız mıyız üsluba bakar mısınız? Bu taciz değil de nedir? Bugün bir kez daha anladım dünyanın sonu hiç iyi değil bu tarz insanlar her zaman olmaya da devam edecek o yüzden siliyorum burayı da. Pis zihniyete bulaşmış insanlar keşke yok olsa keşke hiç olmasalar. Allah belanızı versin. Ve ayrıca yorumlarda yok dm kutunu kapat yok şöyle yap diyen insanlar mağdura öneri verdiğinizin farkında mısınız? Siz suçluyu eleştirmek yerine beni eleştirme gayretinde bulunuyorsunuz. Zihniyetlerimiz bir değil tabi ama lütfen biraz düşünce. Mesaj konusu hakkında şöyle bir yorum yapmak istiyorum 2 hafta önce dm kutusunu kapatmaya çalıştım lakin mesaj gelmeye devam etti çoğu kişinin mesajına bakmadan arşive alıyorum bu kişi ısrarla mesaj atınca arşivden otamatikmen çıktı. Ve o mesajı görünce direk zaten engelledim maalesef engelledikten sonra 'ister misin' mesajı düştü. Böyle bir durumda benden beklentiniz neydi dm kapatmak mi dmı kapatmam bunların önüne geçecek mı çok yazık bu zihniyete bu tavıra.
Alıntı
Ahmet Gelmez
Savcılığa suç duyurusunda bulunun. Kaçmak çözüm değil.
Puan vermedi·%21 (50/238 syf.)·
Kitabı dili çok ağır olduğu için okuyamadım, herkes güzel bir kitap olduğunu söylüyor ama anlayamadıktan sonra güzelliğini anlamak da zor geldi bana sanırım.
Puslu Kıtalar Atlasıİhsan Oktay Anar · İletişim Yayınları · 202467,9bin okunma
Ahmet Gelmez
10 sayfa sonra açılacaktı kitap :)

Ahmet Gelmez

, bir kitap okudu
9/10
·184 syf.·
2014 1. kitabı
Uğur Koşar
8.3/10 · 3.094 okunma
Ahmet Gelmez
Gerçekten etkileyici bir kitap tavsiye ederim.