Ahmet Gelmez

Başka insanların hayat hikayelerinin keyfini çıkar ama kendi hayatını yaşamayı unutma.
Sayfa 101·Kitabı okuyor
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizi çocuk olarak hatırlayan son kişi de gittiğinde hala var olduğumuz söylenebilir mi?
Alıntı
Seni sevmesi gereken biri tarafından terk edilmenin nasıl bir şey olduğunu iyi bilirim. Bundan daha kötüsü yoktur.
Sayfa 20·Kitabı okuyor
Alıntı
Her hikaye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı.
Sayfa 17·Kitabı okuyor
Alıntı
Franzz
İnsan bazen kendi hayatında bir yabancıya dönüşür.
Alıntı