Cem

Cem
@agreeyourdestiny
İyi başlayan her şey, kötü biter.
Zamanin coktan sildigi bir hata icin cezalandirilabilir miydi insan?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Maceranin gercek bedeli, tehlikeye atilabilmektir.
...Kulturel olarak kendisinden ustun, varlikli kocasinin, iki cocugunun yaninda tembel ve mutlu bir korunmusluk icinde rahat, refah icinde, son derece sakin bir hayat yasiyordu. Fakat firtina veya bunaltici sicak kadar, havanin durgunlugu da insani rahatsiz edebilir, ayni sekilde ilimli bir mutluluk da talihsizlik kadar kiskirtici olabilir ve isteksizlik ceken pek cok kadin icin, umutsuzlugun getirdigi surekli bir doyumsuzluktan daha tekinsizdir. Tokluk da acliktan daha az kiskirtici degildir. Irene'de macera merakini uyandiran da hayatinin tehlikesiz ve guvenli olusuydu. Yasadigi ortamda onu zorlayan hicbir sey yoktu.
Insan bir kere korkunun kiskacindan kurtulunca, hemen sukunetinu korumaya ve her seyi inkâr etmeye baslar.