AHBLENA

AHBLENA
@ahblena
okuyorum sürekli
Bir yaz daha bitiyor. Düşlerim,tasarılarım, yarım kalmış Onca şey... Her yıl biraz daha kısalıyor öncekinden Bana mı öyle geliyor? Yoksa daha mı hızlı ilerliyor zaman; İnsan yaşanırken?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen diyorsun ki başarabilirim yapabilirim sonra sıradan bir insan gelir ve der ki yapamazsın o insan ne kadar sıradan olursa olsun seni üzüyor ve yapamayacağına seni inandırıyor o an güven falan kalmıyor ya o çok zor
Edebiyat
Yarının bugünden iyi gideceğini düşünürken daha kötü geçmesi...
Edebiyat