AHBLENA

AHBLENA
@ahblena
okuyorum sürekli
Aşk durağında bindiğim biz treninden,ben durağında iniyorum.Hoşça kal.
Sayfa 80·Kitabı okudu
AHBLENA
Kimse hoşça kalamamıştı.