Ülkü senin için senden vazgeçti.Cemal sana o kadar aşıktı ki sen artık bunaldığını söyledin ve bıraktın onu bıraksaydında seni sevmekten usandırsaydı sevilmekten usanmak kadar güzel bir şey var mı.Sen Edip in plotonik aşkı.Turgutun ise gökyüzüyüydün.Peki ya Tomris sen onları sevdin mi onların seni sevdiği kadar.Kusura bakma Tomris sana kızgınım.Anlayamıyorum seni.
Cemal Süreya Tomrisin olmadığı hiçbir yerde işi hariç bulunmak istemezdi.Tomris her gün aynı saatte eve gelmesini,yanlızca onunla vakit geçirmesini gereksiz bulduğunu söyledi ve çık dolaş git dostlarınla vakit geçir,sonra eve gel, dedi.Cemal Süreya bu sözlere içerlesede tomrisi mutlu etmek için ertesi akşam yarım saat geç geldi Birkaç gün böyle devam etti.Ancak durum farklıydı.Bir akşam tomris pencereden elindeki örtüyü silkelerken Cemali gördü.Yine inatla onun olmadığı bir yerde değildi.Tomrisin Şahsiyet rötarı diye tanımladığı bur durum karşısında Cemal Süreya ise daha nen olayım,Onursuzunum senin...
Bu gitmeler ile gelene kapalı kapılar ardında saklanıyoruz her birimiz.Sonra da aşk küsüyor işte sevgilim.Aşk kendince isyan halinde kalıyor.Aşk yine bana kızıyor sen de herkes gibisin diyor bana beni acıyla bulaştırıyorsun acımadan.Sen kederi,hüznü,acıyı,aşktan daha çok seviyorsun.Bencilsin.Sen bedenine aşk dediğin her kimse onu hayatında tutamıyorsun diye beni suçluyor aşk.Kısaca senin yüzünden aşkla aram bozuldu.