Bana göre, bence, ben öyle düşünüyorum, zannımca vs gibi kalıplarla konuşarak doğruya ulaşmak oldukça zor olsa gerek.
"Onların çoğu yalnızca zanna uyar. Doğrusu zan hakkın yerine geçmez..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Misyoner Potinkers, Yahudiler aleyhinde konuşmasını şöyle sürdürüyor. "Tuhafı şu ki, bu hasis kavim dört yüz milyonluk İslamiyetin ve beş yüz milyonluk Hıristiyanlığın kuvvet ve şevketini kaale almayarak, onlara inâden Filistin toprağına yerleşmeyi ve orada bir İsrail Devletinin teşkilini gerçekleşecek bir ideal alarak olarak kabul etmişlerdir. Bütün dünya parasının üçte birine sahip oldukları zaman bu emellerine muvaffak olacaklarına beyân ve tebşir eden bir hâinin sözüne inanarak para biriktirmeye çalışıyorlar. Fakat faydasız bir intizara kapılıyorlar. Hıristiyanların kâbesi olan Kudüs-ü şerif, İslâmlarca da mukaddestir, başka ele geçmesine şüphesiz ki rıza göstermezler, Hıristiyanlar arasında mezhep ihtilâfları dolayısiyle Kudüs'ün dâima İslam elinde kalmasına taraftarız."
Fazla söze ne hacet....