Bakışlar erir.
Ömürler söner.
Dünya yine
Yine döner...
Yazık ki ben,
Kaldırımlarda,
Sürüklenen
Papuçlarımın,
Bir ağızdan
Söyledikleri şarkıyı
Duyamam kinci defa...
“ Özgür olmayan insan nedir?
Söyle bana , Mariana,
söyle seni nasıl sevebilirim
Özgür olmazsam ?
Sana kalbimi nasıl açabilirim
bu yürek benim değilse ?”
🌱 Federico Garcia Lorca🌱