Ahmet

Ahmet
@ahmtcanerr
Hiç kimseye,hiç bir şeye inancım kalmamıştır...
"Yıllar ne çabuk geçiyor! Ve yine soruyor kendine: Ne yaptın bunca yılı? En iyi zamanlarını nereye sakladın? Yaşadın mı yaşamadın mı? Baksana, diyor kendine, baksana yeryüzü nasıl soğuyor."
Reklam
Emin olun, öyle kederli, bunaltıcı anlarım oldu ki, ben de herkes gibi gerçek bir hayat yaşayabilecek miyim diye kuşkulanıyordum.
sade bir hayat
Gösterişin, torpilin, kibrin ve sayamadığım binlerce putun kol gezdiği bu çağda; bi bakışın, bi duruşun, bi hayatın sadeliğine inanıyorum
Git gide daha çok kabuğuma çekiliyordum.
Mezarlıktan korkanın sevdiği ölmemiştir.
Reklam