Benim nasıl bir adam olduğum da belli değil: ne ters bir adamım, ne uysal;
ne alçağın biriyim, ne onurlu;
ne kahramanım, ne de korkak…
Kendi köşeme çekilmişim.
Gülüyor musunuz?
Sevindim.Hareketlerim, elbette zevksizce, inişli çıkışlı, bencilce ve özgüvenden uzak.Bunun sebebi, kendime saygı duymamamdır tabii.
Algısı açık biri, kendine saygı duyabilir mi hiç?