ahsen

Çünkü birbirlerine bir acıyla bağlıydılar. Ve bu dünyada gerçek aileler kan değil, acı bağıyla kuruluyordu.
Reklam
Elbette hayatta kalmış olmak yaşamak anlamına gelmiyordu; bazen böyle olur, gün içinde bir an gelir ve ben var olduğum için utanırdım.
Evde beni bekleyen biri var mıydı? Olsa hatırlardım. Çünkü insan yalnız olduğunu unutamıyordu.
Hiç var olmaması gereken biri gibi hissediyordum. Bardağı taşıran o son damla gibi.. Hiçbir zaman bardağa ait olmamış ve gelişiyle her şeyi altüst etmiş o damla gibi hissediyordum kendimi.