Bazen gece olur TUTUNAMAYANLAR’a tutunuruz.Sonra birden
BİLGE’nin bilgisizliği,SEVGİ’nin sevgisizliği gelir aklımıza.Halbuki ne çok insan böyledir …
KORKUYU BEKLERKEN ki hallerimizin ardından sonunda
“ insanlar beni dinlemiyorsa yani istediğim gibi dinlemiyorsa GÜNLÜK tutmaktan başka çare kalmıyor .“
deyişimizin ardındaki EYLEMBİLİMimiz.
OYUNLARLA YAŞARKEN,BİR BİLİM ADAMININ romanını okurken,
“ Her şeye yeniden başlamak da mümkün değildi.
İstesem de mümkün değildi.
Nerede kaldığımı unuttuğuma göre,baştan başlamak için de bir takım yetenekler gerekliydi;
daha talihli doğmuş olmak gerekliydi mesela.
Yeni bir dil öğrenebilmek için, hiç dil bilmemek gerekliydi.”
deriz …
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili gençler!
Cumhuriyetin ne kadar büyük bir nimet olduğunu anlamak için
Afganistan’ı, Irak’ı, Iran'ı, Pakistan'1, Emirlikleri, Suudi Arabistan', Suriye'yi, Misır', Libya'yı, Tunus'u, Cezayir'i, Fas'ı, Müslüman Afrika'yı düşünün.