bendewarî

bendewarî
@ahtamara
İnsan insan için kutsaldır.
çay içmek isterdim seninle sonra sormak isterdim sana İnsanlar neden böyle ?
Bazen gece olur TUTUNAMAYANLAR’a tutunuruz.Sonra birden BİLGE’nin bilgisizliği,SEVGİ’nin sevgisizliği gelir aklımıza.Halbuki ne çok insan böyledir … KORKUYU BEKLERKEN ki hallerimizin ardından sonunda “ insanlar beni dinlemiyorsa yani istediğim gibi dinlemiyorsa GÜNLÜK tutmaktan başka çare kalmıyor .“ deyişimizin ardındaki EYLEMBİLİMimiz. OYUNLARLA YAŞARKEN,BİR BİLİM ADAMININ romanını okurken, “ Her şeye yeniden başlamak da mümkün değildi. İstesem de mümkün değildi. Nerede kaldığımı unuttuğuma göre,baştan başlamak için de bir takım yetenekler gerekliydi; daha talihli doğmuş olmak gerekliydi mesela. Yeni bir dil öğrenebilmek için, hiç dil bilmemek gerekliydi.” deriz …
Oğuz Atay
bendewarî
Çay içmek istersin halbuki o çay içmemiştir,içmek istediğini içmiştir.sadece tutunmak için içmiştir ve sen ne içtiğini tahmin etmişsindir. :) yüreğine sağlık.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili gençler! Cumhuriyetin ne kadar büyük bir nimet olduğunu anlamak için Afganistan’ı, Irak’ı, Iran'ı, Pakistan'1, Emirlikleri, Suudi Arabistan', Suriye'yi, Misır', Libya'yı, Tunus'u, Cezayir'i, Fas'ı, Müslüman Afrika'yı düşünün.
Sayfa 12·Kitabı okudu
bendewarî
Bu geri kalmış beyin kendini yazar zanneden kişi başka ülkelerden örnek verseymiş daha iyi ;Kanada isveç Polonya fillandiya vs vs Ortadoğu memleketi sanki adamın.