Kadınların ezildiği dünyayı en iyi şekillendirmiş ve önümüze sermiş dedim ben bu kitabı okuduğumda. Bir kadın, ne kadar ışıl ışıl, konuşkan vs olursa olsun zamanın ve hayatın onu ne denli yorduğunu, benliğini yavaş yavaş kaybettiğini anladım.
En başlarda sıkıldım çünkü ne anlattığını anlayamadım. Ama devam ettiğim sayfalar beni hızla sürükledi.
Her neyse, kitap güzel. Okunması çok şey kaybettirmez. :)