İnsan hem yapan hem bozan, hem seven hem kıran bir varlıktır. Bu çelişki onun, kendisini ve diğer insanları anlayabilmesini güçleştiren en önemli etmenlerden biri olmuştur.
Aslında otuz ya da yetmiş yaşında ölmenin önemli olmadığını bilmez değilim;çünkü her iki durumda da gayet doğal olarak başka erkeklerle başka kadınlar yine yaşayacaklar ve bu,binlerce yıl devam edecektir.
İnsan bilmediği şeyler hakkında daima abartılı düşüncelere kapılır.
Ama insan hiçbir şeyi gerektiğinden fazla büyütmemeli.