Sen bilir misin içimizde de mevsimler vardır Tai. Kalbimizin kışları, aklımızın kışları, saçlarımızın baharı… Sonra ellerimiz, gözlerimiz, bakışlarımız, düşüncelerimiz, düşlerimiz…
Sevince koştuğunuz yollar sizi yormuyormuş, bunu koşarken anladım. Varacağınız hedef ruhunuzu dinlendirecekse, bütün yorgunluklara değermiş dedirtecekse, kalbinizi sımsıcak bir ekmek misali ikiye bölüp paylaşma imkanı verecekse, yorgunluktan sesim çıkmaz diye düşünürken sesinize ses verecekse, elim kolum tutmaz derken elinizin kolunuzun yerine geçecekse, aklınızın aynası bir akılla düşündüklerinizi bir tamam bilecekse, bin bir zahmetle aştığınız yollar aslında size ulaştırırmış. Koşmanın değeri hedefinizle ölçülürmüş.o
Fakat her insan, kahramanını kendi içinde taşır, bunu unutma. Yani her insan bir kahramandır aslında. Yalnızca bunun farkına varamaz. Kendine başka bir kahraman daha kolay gelir. Böylece kendini yükten, sorumluluktan kurtarır.