Kitaba ilk başladığımda biraz sıkıcı gelmişti, ama kitabı okumaya devam etdikce beni öyle bir içine çekdi ki, kendimi olayların ortasında hiss ediyordum. Kitapda her şeye çocukların gözünden bakmayı öğreniyorsunuz. Kitabı bitirdikdeyse bir çocuk gibi üzülmüş, karakterlerin ne hiss etdiğini daha iyi anlamıştım. Yazar bize çocuklukda yaşadığımız, şimdiyse farkında bile olmadığımız o duyguları yeninden yaşatmayı başarmıştır. Keşke hiç bitmeseydi dediğim bir kitap oldu.
Yazarın kendi hayat hikayesini de okumanızı öneririm ayrıca.