Aitaj

Hep, her şey anını bekler cümlesine dayalı yaşadım hayatımı. Yıllar önce isteyip, olmuyor diye bıraktığım insanlar bile hayatımda şimdi. Çünki her şey anını bekliyordu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yazıyorsan çok yaz, seviyorsan çok sev, mutluysan çok mutlu ol amma üzgünsen de çok üzül..