Aitaj

Aitaj

, bir kitabı okumaya başladı
Beyza Alkoç
7.4/10 · 24,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hep, her şey anını bekler cümlesine dayalı yaşadım hayatımı. Yıllar önce isteyip, olmuyor diye bıraktığım insanlar bile hayatımda şimdi. Çünki her şey anını bekliyordu.
Yazıyorsan çok yaz, seviyorsan çok sev, mutluysan çok mutlu ol amma üzgünsen de çok üzül..

Aitaj

, bir kitap okudu
10/10
·472 syf.·
Beğendi
·
2019 4. kitabı
Beyza Alkoç
7.5/10 · 21,4bin okunma