isimsiz

isimsiz
@akin_4747
Kitaplar dünyayı değiştirmez. Dünyayı insan değiştirir. Kitaplar sadece insanı değiştirir. 📚🙌🙋 #alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Şu merdiven başında pazarlık yapan kadın bir fahişe mi ? + Hayır. - Peki ya o sokağın başında bacaklarını gösteren. + Hayır. - Peki ya şu kadın baksana nasıl da şehvetle bakıyor. + Hayır o da değil. - Burada hiç fahişe yok mu baksana şu kadınlara nasıl da giyinmişler. + Fahişe nedir bay Burton ? - Tenini parayla satan aşağılıklardır bay Vencanze. + Hayır bay Burton Fahişelik bu değildir.. - Hah neymiş peki fahişelik ? + Fahişelik insanların hayatını bilmeden onları aşağılamak ve yargılamaktır. Sokağın sonunda bir berber var bay Burton lütfen aynaya bakınız. Orada var olan en büyük fahişeyi göreceksiniz. ...
Edebiyat
Bunu biliyor muydunuz?
Bunu biliyor muydunuz serimiz de ilk sırayı amazon.com'un sahibi Jeff Bezos yer alıyor. Kitaplarını internetten satmak düşüncesiyle şirketini kuruyor. Ayrıca çocukluktan beri kitap okuduğunu ve bunu alışkanlık haline getirdiğini söylüyor. Jeff Bezos'un Önerdiği Kitapları İncelemek İçin Linke Tıkla: bkmkitap.com/jeff-bezosun-on...
Yarın kıyametin kopacağını bilseniz bile, bugün elinizdeki fidanı dikin! 🌿☘️🌱🌲🌳 #Hz Muhammed sav
Neden?
Fakiri neden ezersin? Müslümana neden saldırırsın? Ateisti neden dışlarsın? Yahudiyi neden öldürürsün? Savaşı neden başlatırsın? Hayvana neden eziyet edersin? Neden insan olmazsın? Öleceksin birgün... Yok olup gideceksin... Ne bu iktidar mücadelesi? Güç gösterisi? Çok değil yüz yıl sonra bütün varlığım yok olacak. Ve bir yüz yıl sonra da mezarım yok olacak. Gübre olup toprağa çiçek açtıracağım... Belki bir inek koparıp süt yapacak o çiçeği. Belki de hiç farkında olmadan genç bir adam, sevgilisine vermek için koparacak toprağına gübre olduğum çiçeği. Belki de yağmursuz kalıp kuruyacak kimsenin haberi olmadan... Unutulacağız. Hem bedenim, hem ölü bedenimin can verdiği çiçek. Sonra bir sonbahar gelip geçecek, yapraklar örtecek üstümü. Sapsarı olacak toprağım. Karıncalar son buğdaylarını taşıyacak yuvalarına. Kader bu ya kafilenin sonunda ki son karınca da ölecek mezarımın başında, kıskaçlarının arasında buğdayıyla. Sonra rüzgar, yağmur çamur derken bir buğday başak uzayıp yükselecek. Henüz yok olmamışım... Serçelerin sesini duyuyorum. Buğday başağına gelmişler. Biliyorlar mı aşağıda olduğumu? Beni yalnız bırakmak istemiyorlar sanki? Yoksa ölü bedenime bir teşekkür mü bu seslenişler? Gece oldu... Sesleri geliyor halen. Yok olmadım ben Ben buğdaya can oldum buğday serçeye, serçe yavrusuna. Yok olmadım ben. Sizin tüm kötülüklerinize rağmen bir serçeye yuva oldum rızık oldum... Ama yok olmadım... 🌾
Edebiyat