Kapalı bir kitabın ya da bir beynin içinde ki bilginin kime ne faydası olabilir ki. Bir çok şey gibi bilginin de paylaşılması gereken birşey olduğunu düşünüyorum.
“ Değil mi ki yaşam bir yerde ölümle -yani yoklukla- sonuçlanıyor, öyleyse nedir bu didinip durma, bu yedim-içtim, aldım-verdim, benim-senin kavgasının anlamı? “