Duyguları yönetememek iyi veya kötü insan olmakla değil çocukluk yıllarından bu yana biriken onlarca olumsuz hissin artık bireyin duygularını kontrol altında tutmasıyla ilgilidir
Çocuğun kendini okula, derse, eğitime vermesi aşağılanmışlığını hissetmemek için oluşturduğu bir oyalanma davranışıdır. Bu durum anlık olarak işe yarasa da organizma bu sayede duyguları yöneterek güçlenmek yerine acıdan kaçmayı öğrenir.
Ahmet Ümit in kaleme aldığı harika bir eser. Merakla kitabı elimden bırakmak istemedim. Sonu özellikle çok şaşırtıcıydı. Hayatta böyle sanırım hiç beklemediğimiz şeyler burnumuzun ucunda çıkıveriyor. Kitabın dili anlaşılabilir bir dilde ve hem bir roman hem de bir şehrin tarihiyle ilgili bilgi veriyor yazmakla bitiremiyorum iyi okumalar