Hayatın bütün bu çok zor ve yanıtsız sorularına verdiği ortak yanıtın dışında bir yanıt yoktu .Bu yanıt şuydu ; Günün gerektirdiği şekilde yaşamak , yani unutmak. Uyuyarak unutmak artık olanaksızdı ,en azından geceye dek, sürahi-kadınların söylediği şarkıya geri dönmek de artık olanaksızdı; bu durumda hayatın düşlerine dalarak unutmak gerekiyordu.