Öldürmeyi sevdikleri için öldürüyorlardı: Spor olsun diye, kendi işleri kolaylaşsın diye, atış talimi yapalım diye ya da sırf eğlence olsun diye öldürüyorlardı. Annelerinin gözleri önünde çocukları öldürdüler, o anaların acılarını eğlendirici buluyorlardı. İnsanları midelerinden vuruyorlardı, nasıl acı çektiklerini seyretmek için. Bazen birkaçı bir araya gelip kurbanlarını sıraya diziyor, uzaktan onlara el bombası fırlatıyorlardı, bakalım kim en iyi isabet ettirecek diye.