Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş o kadar insan var ki! Ben onlara"yetişkin çocuklar" diyorum. Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülüğü de yapabilirler.
Ama düşünceler bile her ne kadar temelsiz görünse de bir dayanak noktasına ihtiyaç duyar , yoksa onlar da döne döne ve mantıksızca kendi etrafında uçuşmaya başlar; onlar da hiçliği kaldıramıyorlar
Tek bir fikre saplanıp kalmış monoman insanlar oldum olası ilgili cekmiştir çünkü bir insan kendini ne kadar sınırlarsa o kadar sonsuzluğa yakındır; asıl böyle görünüşte dünyadan kopuk insanlar,o özel maddelerinde kendilerine akkarıncalar gibi dünyanın garip ve eşsiz minyatürünü inşa ederler.