Yarı şaka, yarı ciddi , Mustafa Kemal, bir ara ;
-Çocuk! Bir şiir de benim için yaz bakalım. Der,
Devrin Coşkun şairi Behçet Kemal Çağlar'a .
Ve İşte ,
bu şiiri okuyordu Çağlar.
O gün, Florya'daki sohbet meclisinde Atatürk'ün .
Savaş, Zafer ve övgü dolu mısralar...
"Eşsiz Kahraman ", "Büyük devlet adamı", "Ulu önder "
Özetle, iyi ve güzel
her şey vardı uzun şiirde.
Gazi memnun - mahcup Şair'e döner: - Evet! Yanlış doğru bütün bunlar belki benim !
Ama unuttuğun çok önemli bir şey var; ben her şeyden önce "ÖĞRETMENİM! "