18. yüzyılda fransanın ve ingilterenin içinde bulunduğu durumu birkaç dram hikayesiyle anlatıyor. Olay ve kişi bağlantıları çok güçlü. Ayrıca karakterler de çok iyi anlatılmış. Mükemmele yakın bir eser.
Çok eğlenceli, keyifle okunan bir kitaptı. Çok küçükken okumuştum ve hâlâ hatırlıyorum. Basit bir anlatımı var. Ilkokul yada lise seviyesi için uygun. Ama yetişkinler de çocukluklarına dönmek için okuyabilir.