Birisi: "Çok kimselerde yazmak tutkusu vardır, ama sonradan pek azı yazdıklarından utanç duyar" demiş. Balzac utanmadı, Dickens da; hem ikisi de bir sürü kötü kitaplar yazdı. Balzac gene de bir dâhidir. Ya da, hiç değilse, yalnız dâhi diye adlandırabileceğimiz biri...