"Beni hiç mi tanımıyorsun?"
Güzel gözleriyle bana bakıp cevap verdi:
"Ah, hayır!"
"İyi bak!" diye tekrarladım. "Nasıl olur, kim olduğumu bilmiyor musun?"
"Evet," dedi. "Bir beyefendi."
Heyhat, dünyada tek bir varlığı ateşli bir şekilde severken, tüm kalbinizle severken, onun karşınızda olması, sizi görmesi ve size bakması, sizinle konuşup size cevap vermesi ama sizi tanımaması! Siz ondan sadece bir teselli talep ederken öleceğiniz için size bunun gerektiğini bilmeyen tek kişinin o olması!