📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sadece geceleri sokağa çıkıyormuş diyorlar. Peki anlayabilir misiniz, neden? Evin bulunduğu yer geceleri hiç tekin değilken..”
“Onun için asıl tekin olmayan gündüzler... çıplak görünebileceği haller.”
“Çirkin ya da sakat mıymış? Görünmesini istemediği bir hali mi varmış?”
“Hayır. Sadece üzgünmüş... çok üzgün. “
Ama hiçbir şeyi unutmayacak. Unutmak istiyor ama unutamıyor. Çünkü kader yuvarlak. Ne yöne giderse gitsin, insan aynı yere varıyor ve hep aynı yollardan geçiyor.