Ne var ki , hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilemez . Tıpkı şu, düşleri gerçeğe dönüştürmeyi beceremediği halde düş yorumculuğuna kalkışan cadı gibi .
İnsan ölüyorsa acıdan ölür bir gün
kendine bir daha uğrayamadığından ,
koyduğu yerde durmayışındandır hayatın
hatanın dönüşsüz oluşundandır ...
Hiçbir aşk titremez sonsuza değin , bütünlüğünü yitirişinden ölür bir mum ve insan kanatlarından ayrılır bir gün ...