Tolstoy'un bu romanı beni gerçekten çok etkiledi hele ki efendi ile uşağı diye ayırdığı bölümde mal hırsının insanda nelere yol açabileceğini çok acı bir hikayeyle gözler önüne sermiş Tolstoy, diğer romanlarında da olduğu gibi yine çok açık ve sade bir dille yazılmış okunması gereken bir kitap tavsiye ederim insanların günden güne artan bu materyalizmi, hırsaları insanı nerelere sürüklüyor görmemiz lazım hırslarımızın kurbanı olmayalım..