1960'ların başında kozmolojinin büyük sorusu şuydu :
Evren bir başlangıca sahip midir? pek çok bilim insanı başlangıç düşüncesine içgüdüsel olarak karşı çıkmaktaydı, zira bir yaratım noktasının bilimin artık işlev görmeyeceği bir yer olacağını düşünüyorlardı. Bu noktada, evrenin nasıl başladığını belirlemek için dine ve Tanrı'ya başvurulmak durumundaydı. Bu hiç şüphesiz temel bir soruydu ve doktora tezimi tamamlamak için tam da ihtiyaç duyduğum şeydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖