. Varoluşu özünden ayrı olmayan, dolayısıyla tanımlarından çıkarsaman şeyler konusunda ise deneyime ihtiyaç duymayız. Aslına bakılırsa, bize bunu anlatabilecek hiçbir deneyim yoktur, çünkü deneyim bize şeylerin özünün bilgisini vermez. Deneyimin yapabileceği şey en fazla, zihnimizi, sadece şeylerin belli özleri hakkında düşünecek şekilde belirlemektir. Sıfatların varoluşu da özünden ayrı olmadığı için, buna herhangi bir deneyimle erişemiz olanaklı değildir.