...Alıştım mı yokluğuna?
Vaz mı geçiyorum, varlığından?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem?
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem... Özdemir Asaf
Ya bir de şunu söyleyeceğim olduğum kişiden memnunum o olsaydım bu olsaydım düşüncem yok iyi ki değilim yine de ben ayrı olayım.Fiziksel özellik olarak daha açık saç rengi isterdim evet ama sapsarı bir saç da değil açıkçası ya da mavi göz fln bilmiyorum ya kendime böyle alıştım yok.Bir okuduğum şey sinir bozucu geldi de ondan.O karakter ben olamaz o karakteri ben sevmiyorum yani ben kendimi seviyorum ona benzemek isterdim şu bu gereksiz.Olmak istediklerim açısından daha çok kişilik özellikleri diyebilirim işi zamanında yapan rahat ertelemeyen biri olabilirdim bunu isterdim rahatça işleri halleden ve çevrede farkedilen biri olmak isterdim o aura bende yok sanırım en büyük sebep iyi bir dinleyici değilim.Bazen de değişik konuşurum dgdhd anlamsız bunu exte de gözlemledim iyi iyi devam etsin masum duruyor dhdhdh cool durmasın fazla.
Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ederek
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.
Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum
Benim derdim yeter bana banane!
Alıştım mı yokluğuna?
Vaz mı geçiyorum, varlığından?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem?
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..