İlk hikayeden itibaren anlaşılamayan cümleler, durumlar, tabirler, deyimler denizi karşılıyor sizi. Bunda mutlaka Sait Faik'in sürrealizm çizgisine yakınlaşmasının etkisi büyük fakat yine de kitabı büyük bir zevkle sindire sindire okudum sanırım bu "Sait Faik büyüsü" dediğim şey. Yalnızlığın yarattığı insan, Öyle bir hikaye, Çarşıya inemem ve Yılan uykusu hikayelerini çok beğendim. Bu eserin hiçbir zaman tam olarak kavranabileceğini sanmıyorum ancak en az bir kez daha okumayı düşünüyorum.