Etkisini uzun bir süre benliğimde hissedeceğim bir romandı. Bay Darcy ve Bay Bennet karakterleri kitaba o kadar yakışmışlar ki onları okumak çok büyük bir zevkti.Kitabı okurken anlıyorsunuz ki Gurur ve Önyargı adını hakkıyla taşıyor. 2021 yılının en favori kitaplarımdan biri olduğunu içtenlikle söyleyebilirim. Bir kere okumam asla yetmeyecek. Kısacası lütfen okuyun okuttun.
Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor. İnsanların içyüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını; iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum.