O da kadınların çoğu gibi tümüyle başkalarının ruh halinden beslenirdi. Arzulandığı zaman güzeldi, zeki insanların arasında nüktedandı, gururu okşandığında kibirliydi, sevildiği zaman âşıktı.
Ve düşünüyorum ki acaba… aşk böyle bir şey mi? Sevdiğin kişi bütün halinde kalsın diye kendini parçalara ayırsan da her şeyin yolunda olduğunu söylemek mi?
Bir kitabı okurken o kitaptan zevk alma duygusu, sayfaların nasıl ilerlediğini fark edememe duygusu gerçekten insanı kitap okurken çok mutlu ediyor ve bu kitabı okurken tam olarak bu duyguları yaşayarak okuyorsunuz.
Kitabın konusundan oldukça kısaca bahsedecek olursak beş yakın arkadaşın avlanmaya gittikleri gün sadece dört kişinin o avdan dönmesiyle başlıyor. Romanda en çok hoşuma giden şeylerden biri yazarın cinayet ve hukuk ilişkisinin uyumunu çok güzel yansıtmış olmasıydı. Ve söylemeden geçemeyeceğim Shepherd Moore (Shep) lütfen böyle karakterleri yazarken gerçek hayatta böyle insanların olmadığını bilerek yazın yoksa gerçek hayatta dönünce tam bir hayal kırıklığı söz konusu…
Çok çok güzeldi ve tekrar okuyacağıma eminim.