Yazık ki, en iyi insanlar bile kötülüğe karşı sadece uzaktan seyirci kalarak biraz olsun yakına gelmek istemezler. Bunun yerine ağır, sıkıcı bir üslupla basmakalıp sözler, lüzumsuz öğütler sıralamakla yetinirler...
İnci çiçeğinin kokusu hoştur, banotunun kokusu ise iğrençtir, neticede ikisi de koku. Eski devletlerde de ispiyoncular vardı, bizde de varlar... Ama açık olan bir şey var, o da eski devletlerde ispiyoncular banotuydular, bizde ise inci çiçeği.
Bana ne yaptığın umurumda değil, ama beni yaralamanı istemiyorum. Şimdiye değin yaşamımda yeterince yara aldım. Gereğinden fazla. Artık mutlu olmak istiyorum.