Yaşamın uzun olmasının, eğer bizi onca üzüntüye boğuyorsa, neşe konusunda böylesine cimri, acı konusundaysa böylesine cömertse ve ölümü bir kurtuluş olarak görmemize sebep oluyorsa anlamı ne?
Aşık olduğumuz zamanki kadar acı çekmeye karşı savunmasız olduğumuz bir zaman yoktur, aşık olduğumuz kişiyi veya onun aşkını kaybettiğimizdeki kadar mutsuz olduğumuz zaman da.