ebru

ebru
@aloneinspace
Dikkat! Yıkılma tehlikesi vardır.
Yaşamın uzun olmasının, eğer bizi onca üzüntüye boğuyorsa, neşe konusunda böylesine cimri, acı konusundaysa böylesine cömertse ve ölümü bir kurtuluş olarak görmemize sebep oluyorsa anlamı ne?
Sayfa 30·Kitabı okudu
Reklam
Aşık olduğumuz zamanki kadar acı çekmeye karşı savunmasız olduğumuz bir zaman yoktur, aşık olduğumuz kişiyi veya onun aşkını kaybettiğimizdeki kadar mutsuz olduğumuz zaman da.
Sayfa 24
Kişinin kendi bedeni her zaman kendisi için acı kaynağı olabiliyor.
Sayfa 21
Mutlu olmak, yaradılış planının bir parçası olmadığından asla mümkün değil.
Sayfa 18
"Yalnızlık... Seni bir gün biz seçeceğiz. O zaman güzel olacaksın."