Bize ahlaki üstünlük verdiğine inandığımız öfkemize hemen her şeyden fazla değer veriyoruz. Kolayca öfkelenmek bizim gurur kaynağımız. Öfkemiz bizi yüceltiyor, bizi üstün kılıyor.
Artık hayatta olmayan onca dostu düşünüyorum da içim yanıyor. Oysa pek de acınacak durumda değiller, çünkü ölüm başta olmak üzere, bütün sorunları çözdüler.