Açıkçası ilginç bir şeyler bekliyordum ama hevesim kurağımda kaldı. Atmosferi anlatımı güzeldi, okurken zihninizde net şekilde canlandırabiliyorsunuz. Bir ara konu cinayetten kaydı başka konulara odaklandım. Genel manada baktığımızda bir Agatha Cristie severi olarak sanırım beklentiyi fazla yüksek tuttum gibi. Yazarın birkaç kitabını aynı anda sipariş etmiştim, biraz ara vereceğim daha sonra diğer kitabını okuyacağım. Umarım o biraz daha tatmin edicidir.